Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

دانیال داوری درخواست تیم ملی رو رد کرد

وای وای فک کنید کیروش الان چه حالی داره

آفرین به مهدی

اون لنگی هایی که داوری رو تو ورزشگاه تشویق کردین حالا وقتشه که بسوزید

وری وری عالی عقاب آسیا

دروازبان ملی همینه همینه

کیروش یادت باشه مهدی سرورته

کیروش یادت باشه مهدی باید باشه

 



نظرات شما عزیزان:

پروا
ساعت13:14---11 بهمن 1391
تیم ملی بدون رحمتی رو هم نداشته باشه جلو لبنان می خواد چیکار کنه؟
پاسخ:چه سوالی خب گل میخوره دیگه


اس اس
ساعت19:22---9 بهمن 1391
من انقد حال كردم وقتى دوباره مهدى پيشنهاد تيم ملى رو ردكرد ايول سيد
پاسخ:بیشتر از اون رد کردن درخواست داوری برای من جالب بود


حسنا
ساعت18:13---9 بهمن 1391
رحمتي رحمتي عقاب اسيايي...........

ياسمين
ساعت17:59---9 بهمن 1391
آفرين به مهدى خودم كه دوباره بهش پيشنهاد تيم ملى دادن و قبول نكرد . تا قدرش رو بدونن !!!!!!

nooshin abi1
ساعت17:58---9 بهمن 1391
fadaye dadasham........fati joonam az Mehdi ham ax bezar......ghorboonet

الیسا
ساعت16:40---9 بهمن 1391
اگه خوندی و یه ذره غیرتت به جوش اومد "لایــک و شــر" کن...

بین دونیمه دربی بود...طبق عادت همیشگی اش دستکش هایش را در آورد و به سمت تونل رختکن رفت...انتظار هر حرف و یا شعاری را از هموطنان! طرفدار تیم قرمز پوش داشت جز این یکی...!" دانیال داوری//گلر تیم ملی" ...!!! خدا میداند در آن لحظات بر سید مهدی رحمتی چه گذشت...با خود میگفت :مگر نه اینکه اینجا ایران است؟!! مگر نه اینکه اینها هموطنان من هستند ...همان هایی که روز بازی با کره از ذره ذره وجودم برای شاد کردنشان در استادیوم مایه گذاشتم؟!!مگر نه اینکه گلر 1 تیم ملی هستم...؟!! هنوز به ورودی تونل نرسیده بود که راهش را به سمت سکو های طرفدار تیم قرمز کج کرد و دستکش هایش را زیر بغل گذاشت و برایشان دست زد و با چشمانی که حلقه اشک غیرت و تعصبی که به جوش آمده بود پیراهنش را با تمام وجود بوسید و رفت...

یادگار ناصر...سید دست طلایی...عقاب آسیا...تو تنها نیستی...یک لشکر آبی با تمام وجود تا لحظه آخر پشت توست...

فقط این رو بدونید لنگی ها که دانیال تون هم تو زرد در اومد ترسید که بیاد دروازبان تیم ملی بودن و شماره 1 بودن و 5 سال دروازبان اول بودن فقط برمرام داش مهدی بوده

اول ببینید طرف طاقچه بالا نمی زاره بعد سنگش روبه سنه وا مونده بزنید


نیلو
ساعت16:30---9 بهمن 1391
هههههههههههههههههههههههه حقشووووووووونه اصلا ارزش سید مهدی مارو نداااااارن

نیلو
ساعت16:30---9 بهمن 1391
هههههههههههههههههههههههه حقشووووووووونه اصلا ارزش سید مهدی مارو نداااااارن

الیسا
ساعت16:13---9 بهمن 1391
خوشحالم که اومدی ..مرسی از عکسهات ..پاسخ:قابل نداشت

مهرناز
ساعت15:59---9 بهمن 1391
اپ بعدي چه موقعي؟؟

قرار شده هروز بيام نظر بدم دلم براي سايتت تنگيده بود .

از ميلاد عکس ميزاري ؟ پاسخ:آره میذارم عزیزم!الان آپ کردم!


مهرناز
ساعت15:51---9 بهمن 1391
تازه بهترش اينه کيروش مهدي رو دعوت کرده مهدي هم قبول نکرده

کيروش حالا دنبال سيد بدووو
پاسخ:هاهاهاهاه


فاطره عاشق فرهاد
ساعت15:36---9 بهمن 1391
عزيزم اگه کاري نداري باي خوشحال شدم باهات حرف زدم
پاسخ:بای منم همینطور


مهسا
ساعت15:23---9 بهمن 1391
سلام فاطمه جون خوشحالم دوباره اومدی آپ کردی!

فاطمه اون نظر قبلیمو خوندی؟همونی که گفتم می خوام باهات مصاحبه کنم.پاسخ:سلام!آره عزیزم!آماده ام


عشق من7
ساعت15:20---9 بهمن 1391
مرسي

عشق من7
ساعت15:19---9 بهمن 1391
مرسي

فاطره عاشق فرهاد
ساعت15:18---9 بهمن 1391
ملسي هم عکست قشنگ بود هم نوشتت باحال بود

neku4
ساعت14:51---9 بهمن 1391
سلام میددونستم کیروشش بسسسسسسسسسوووووز حلا میخوام ببینم بی مهدی ودروازه بان چندتا مخورییییییییییپاسخ:6 تا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: